beantwoord

E-ticket

• 19 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

ik heb de verkeerde datum ingevuld,i.p.v. 18-10-2015------17-10-2015,
dus ben nu mijn geld kwijt,waar kan ik dat terugontvangen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 19 oktober 2015, 18:20

Als je het e-ticket eenmaal hebt aangemaakt, is ruilen of restitutie niet meer mogelijk. Dan is het een kwestie van 'pech gehad'.

De data liggen bovendien al in het verleden. Het valt voor NS niet te controleren of je wel of niet op de geboekte datum hebt gereisd.
Bekijk origineel

3 reacties

Als je het e-ticket eenmaal hebt aangemaakt, is ruilen of restitutie niet meer mogelijk. Dan is het een kwestie van 'pech gehad'.

De data liggen bovendien al in het verleden. Het valt voor NS niet te controleren of je wel of niet op de geboekte datum hebt gereisd.
ik heb gebeld,maar de ns doet nergens iets op uit ,iedereen kan zich toch een keertje vergissen????
Ja, dat kan, maar je wordt door NS wel geacht de gevolgen van je eigen vergissing te accepteren. Je wordt er bovendien tijdens het boeken ook voor gewaarschuwd dat een ticket niet geruild of gewijzigd kan worden. Als je een e-ticket, na het aanmaken ervan, zou kunnen wijzigen, zou je er op beide data mee kunnen reizen. Het is voor NS namelijk niet mogelijk om een eenmaal aangemaakt e-ticket ongeldig te maken.

Reageer