beantwoord

E-ticket

  • 29 juni 2016
  • 3 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo,

Ik heb een uur geleden een E-Ticket gekocht maar het komt niet binnen op mijn email. Normaal komt het meteen binnen
icon

Beste antwoord door Thom 29 juni 2016, 13:25

Kijkt u even in uw spambox. Duurt het langer dan een uur, zoals u aangeeft, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030 7515155.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ook niet bij ongewenst toevallig?
Reputatie 7
Badge +4
Kijkt u even in uw spambox. Duurt het langer dan een uur, zoals u aangeeft, dan kunt u het beste Klantenservice bellen: 030 7515155.
Welkom op het NS Serviceforum xlydiaaa. We zijn een paar uren verder. Heb je inmiddels mail gekregen. En zo niet? Heb je contact gehad met klantenservice?

Reageer