E-ticket 40% korting

• 5 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Normaal gesproken maak ik gebruik van mijn studenten reisproduct. Echter wil ik nu reizen in de vakantieperiode en moet ik dus of saldo op mijn kaart zetten of een e-ticket bestellen. Nou vind ik het zonde om saldo op mijn kaart te zetten, omdat dit minimaal 10 euro moet zijn (mijn ticket kost maar 3,40 retour). Dus wilde ik graag gebruik maken van het e-ticket. Alleen is nu mijn vraag of ik het e-ticket met 40% korting kan gebruiken met mijn ovjaarkaart, omdat ik na 9 uur met 40% korting mag reizen met mijn studenten reisproduct. Op de site staat namelijk dat deze 40% e-ticket bedoeld is voor mensen met een grensabonnement of begeleiderskaart?!

Groet,

Mariska

3 reacties

Badge +3
Met een studentenreisproduct mag je niet met een e-ticket met korting reizen. Je moet echt saldo op je kaart laden en in- en uitchecken om met korting te reizen.
Welkom op het forum Mariskaa!

Zoals Tochjo al heeft aangegeven is het echt nodig om in- en uit te checken met je Studentenreisproduct als je gebruik wilt maken van de korting. Het e-ticket met 40% korting is alleen bestemd voor reizigers met een Grensabonnement of OV-begeleiderskaart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Reputatie 1
Badge
Tipje: je moet minimaal 6 eur hebben-dus minimaal 7,70 voor de heenrit. Je kan 2x4 eur bijladen. Rest saldo kan je verbussen of in de periode dat je toch moet betalen opmaken. Het is nu eenmaal een van de consequenties van het al ruim een jaar geleden ingevoerde sjipgedoe, dat korting enkel nog op een sjipkaart wordt verleend. OF je scoort alsnog een meereiskaartje voor gratis=niks en zoekt een bereidwillig iemand.

Reageer