beantwoord

E ticket

  • 30 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik had een E ticket met groepskorting voor Zwolle Amsterdam retour
maar heb per abuis op de heenweg ingechecked met mijn ov chipkaart. Kan ik dit geld terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 30 oktober 2017, 11:53

Ja, dat kan meestal, zelfs bij Facebooktickets. Is uw hele groep dit overkomen? Houdt beide kaarten, waarbij de e-ticket op naam moet staan, gereed.

U kunt in Zwolle het poortje openen met de vierkante code, rechts onderaan op de e-ticket. Gebruik een poortje met 'Scan Ticket'.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Ja, dat kan meestal, zelfs bij Facebooktickets. Is uw hele groep dit overkomen? Houdt beide kaarten, waarbij de e-ticket op naam moet staan, gereed.

U kunt in Zwolle het poortje openen met de vierkante code, rechts onderaan op de e-ticket. Gebruik een poortje met 'Scan Ticket'.


De snelste manier is Klantenservice bellen: 030-7515155. Het is tegen lokaal tarief, ze zijn er zeven dagen in de week en 24 uur per dag. Nu dus ook. Overdag is het doorgaans vrij druk en vaak gaat het middels onderstaande kanalen sneller.

Wilt u contact opnemen middels Twitter: https://twitter.com/ns_online
Het kan ook via Facebook: https://nl-nl.facebook.com/nederlandsespoorwegen
Een overzicht van chat en ander contact: http://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reageer