beantwoord

E ticket

  • 26 november 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

E ticket besteld wel betaald nog niks ontvangen. Weer een storing?
icon

Beste antwoord door klant_Jac 26 november 2017, 13:52

Goedemiddag Joke04,
Dat is niet prettig als je vandaag wilt gaan reizen op je e-ticket. Zeker niet als je snel op pad wilt. Er was bij Ideal storing, maar zo te lezen momenteel niet meer. Heb je inmiddels je e-ticket ontvangen?

Als je al betaald hebt, of als het de laatste geldigheidsdag is van een code is, en je hebt al een gewoon automaatkaartje gekocht, kan je er niets meer mee. Mocht dit zo zijn, neem dan contact op met de klantenservice NS, https://www.ns.nl/klantenservice/contact met de vraag of ze je een nieuwe code toezenden voor gebruik in de komende maand.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Goedemiddag Joke04,
Dat is niet prettig als je vandaag wilt gaan reizen op je e-ticket. Zeker niet als je snel op pad wilt. Er was bij Ideal storing, maar zo te lezen momenteel niet meer. Heb je inmiddels je e-ticket ontvangen?

Als je al betaald hebt, of als het de laatste geldigheidsdag is van een code is, en je hebt al een gewoon automaatkaartje gekocht, kan je er niets meer mee. Mocht dit zo zijn, neem dan contact op met de klantenservice NS, https://www.ns.nl/klantenservice/contact met de vraag of ze je een nieuwe code toezenden voor gebruik in de komende maand.
Dank je voor je reactie.gelukkig na een dik uur toch de mail binnen.

Reageer