beantwoord

E-ticket

• 11 mei 2018
  • 5 reacties
  • 332 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo,

Ik ga morgen reizen met een e ticket en moet overstappen 2x. Maar, ik moet opstappen bij blauwnet en daarna overstappen naar ns. Moet ik met mijn e-ticket net zoals ov mij in en uitchecken? Of is e-ticket dat je alleen de poortjes in en uit kan? En dat ik niet hoef in te checken?

liefs
icon

Beste antwoord door Momo 11 mei 2018, 23:50

Met een e-ticket kunt u niet in in- of uitchecken aangezien deze geen chip bevat.
U kunt er wel een gesloten poortje mee openen wanneer u deze tegenkomt. Wanneer er op de stations alleen paaltjes staan ipv poortjes hoeft u niets te doen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met uw e-ticket opent u een poortje. U mag echter alleen reizen op de tijden dat uw kaart geldig is.
Badge +3
Met uw e-ticket opent u een poortje. U mag echter alleen reizen op de tijden dat uw kaart geldig is.
Dat zal op een zaterdag niet zo'n probleem zijn, maar je hebt gelijk een overstap naar andere vervoerder in de spits mag bij sommige tickets niet. 😉

Met uw e-ticket opent u een poortje. U mag echter alleen reizen op de tijden dat uw kaart geldig is.Dat zal op een zaterdag niet zo'n probleem zijn, maar je hebt gelijk een overstap naar andere vervoerder in de spits mag bij sommige tickets niet. ;)

Hallo Thom,

Maar, dus ik moet wel mijn e ticket voor het bord van blauwnet uitchecken en dan daarna bij ns en dan weer inchecken? Ik reis op zaterdag om 13:05 uit enschede..
Reputatie 7
Badge +2
Met een e-ticket kunt u niet in in- of uitchecken aangezien deze geen chip bevat.
U kunt er wel een gesloten poortje mee openen wanneer u deze tegenkomt. Wanneer er op de stations alleen paaltjes staan ipv poortjes hoeft u niets te doen.

Oke, heel erg bedankt!

Reageer