beantwoord

e-ticket

• 19 november 2019
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Voor het gemak heb ik een e-ticket gekocht en deze gisteren gebruikt in de app. Lekker makkelijk zonder papier. Helaas heb ik er niet aan gedacht dat ik mijn ticket ga declareren en ik het bewijs moet overleggen. Nu kan ik op geen enkele manier vinden hoe ik dit ticket kan printen of digitaal kan aanleveren. Ideeën?

icon

Beste antwoord door masd 19 november 2019, 13:42

Na aankoop krijg je een e-mail met link om het ticket op te halen. Deze werkt ook nog nadat je het ticket al in de app geladen hebt.

Je kunt via de link je ticket nu alsnog als pdf downloaden. Prijs staat op het ticket en kun je gewoon gebruiken om te declareren.

Als je deze e-mail niet meer hebt dan zou ik contact opnemen met de klantenservice (telefoon, chat Twitter of Facebook).

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge

Na aankoop krijg je een e-mail met link om het ticket op te halen. Deze werkt ook nog nadat je het ticket al in de app geladen hebt.

Je kunt via de link je ticket nu alsnog als pdf downloaden. Prijs staat op het ticket en kun je gewoon gebruiken om te declareren.

Als je deze e-mail niet meer hebt dan zou ik contact opnemen met de klantenservice (telefoon, chat Twitter of Facebook).

Reageer