beantwoord

e ticket

• 24 juni 2020
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb een ticket gekocht en het is betaald. Maar ik heb nog geen email ontvangen met het ticket. Hoe komt dit?

icon

Beste antwoord door Mark NS 25 juni 2020, 10:06

Helaas was er gisteren een storing gaande waardoor e-tickets, na bestelling, niet verzonden werden. De storing was enige tijd opgelost, maar keerde in de avond terug. Ik begrijp dat het nog altijd niet helemaal soepel verloopt, maar gisteren bestelde tickets zouden inmiddels wel binnen moeten zijn. Hebben @Mariëlle Mulder en @Liekske29 de tickets inmiddels ontvangen? Welkom beide trouwens op de NS Community! 

Bekijk origineel

5 reacties

Helaas was er gisteren een storing gaande waardoor e-tickets, na bestelling, niet verzonden werden. De storing was enige tijd opgelost, maar keerde in de avond terug. Ik begrijp dat het nog altijd niet helemaal soepel verloopt, maar gisteren bestelde tickets zouden inmiddels wel binnen moeten zijn. Hebben @Mariëlle Mulder en @Liekske29 de tickets inmiddels ontvangen? Welkom beide trouwens op de NS Community! 

Reputatie 7
Badge +3

Krijg mijn ticket ook niet binnen, wel al betaald

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet kijken waar het mis is gegaan. Daarvoor moet je toch echt bij de klantenservice zijn.

Krijg mijn ticket ook niet binnen, wel al betaald

Badge +3

Zie graag dit topic.

Reputatie 7
Badge +3

Soms kan het een uur duren voordat je het ticket ontvangt, maar er was vandaag een storing begreep ik. Daarom kun je het beste telefonisch, via twitter, facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer