beantwoord

e ticket

• 19 juli 2020
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb zojuist 2 kaartjes gekocht om morgen naar ettenleur te gaan, ik heb voor retour gekozen, maar nu staat er op de ticket retour voor morgen 20/07 , maar ik ga morgen erheen en kom dinsdag terug. Waarschijnlijk heb ik dit verkeerd aangedrukt, is er een mogelijkheid om morgen heen te gaan en dinsdag terug te komen? Aangezien er wel betaald is voor een retour alleen de datum dat we terug komen klopt niet.  Kunt u hier iets aan veranderen?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 19 juli 2020, 22:26

In principe kunnen e-tickets niet gewijzigd of geannuleerd worden, maar je kunt altijd contact opnemen met de klanteNService, het verhaal uitleggen, en hopen dat ze uit coulance iets voor je kunnen betekenen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

In principe kunnen e-tickets niet gewijzigd of geannuleerd worden, maar je kunt altijd contact opnemen met de klanteNService, het verhaal uitleggen, en hopen dat ze uit coulance iets voor je kunnen betekenen.

Hoe neem ik hiermee contact op?

Reputatie 7
Badge +4

Ik geef u weinig kans, e-tickets zijn fraudegevoelig, maar:

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reputatie 7
Badge +3

Het meeste kans op coulance maakt u als de kaartjes nog niet geopend/geprint/gedownload/indeappgezet heeft. Wanneer u dat wel gedaan heeft, maakt u geen kans. Reizen op een andere datum dan het kaartje aangeeft mag niet.

Reageer