beantwoord

e ticket

  • 10 juni 2021
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Goedenavond, tijdens het bestellen van een e ticket liep m'n telefoon vast waardoor de verkeerde ticket was geselecteerd blijkt. In de mail zag ik dat ik een volledig vrij reizen dag e ticket had gekocht  in plaats van de jongeren ticket. Ik heb uiteindelijk de jongerenticket nog besteld en gebruikt de andere e ticket is niet geladen of gebruikt is het mogelijk om m'n geld nog terug te kijken?

icon

Beste antwoord door Thom 10 juni 2021, 00:21

Neem even contact op met Klantenservice. Doe het wel meteen, ze zijn er dag en nacht. U heeft wat uit te leggen, dus ik zou van de telefoon gebruik maken: 030 7515155.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. Doe het wel meteen, ze zijn er dag en nacht. U heeft wat uit te leggen, dus ik zou van de telefoon gebruik maken: 030 7515155.

Reageer