beantwoord

e-ticket

  • 21 juli 2021
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb zojuist een e-ticket gekocht en de bestelling via de mail ontvangen. 
Echter als ik op de gele button klik, staat er dat de pagina niet wordt gevonden.

Het geld is wel van de rekening afgeschreven.

Waar kan ik het ticket nu vinden?

Groetjes Daniek 

icon

Beste antwoord door Mark NS 21 juli 2021, 17:08

Hoi DaniekP, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Dat kan door te bellen, maar het handigste is om een bericht via de chat, Facebook of Twitter te sturen met daarin het ordernummer en je e-mailadres. Het ordernummer kun je vinden in de omschrijving bij de betaling. Via één van de online kanalen kan je dan ook direct een werkende link toegestuurd worden naar het ticket. 

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi DaniekP, welkom op de NS Community. 

Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice. Dat kan door te bellen, maar het handigste is om een bericht via de chat, Facebook of Twitter te sturen met daarin het ordernummer en je e-mailadres. Het ordernummer kun je vinden in de omschrijving bij de betaling. Via één van de online kanalen kan je dan ook direct een werkende link toegestuurd worden naar het ticket. 

Reageer