e ticket

  • 28 March 2024
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Ik heb vandaag een kaartje gekocht voor morgen om van echt naar sittard te reizen maar ik zie hem niet terug in de ns app  maar heb wel een bevestiging mail ervan gehad dat ik hem gekocht heb.

 

Hoe kan dat?


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Misschien duurt het even voordat die in de app verschijnt. 

Reputatie 3

Het kan 20 minuten duren voordat u uw ticket krijgt.

 

Check je spam-mail en kijk of u ingelogd bent in NS-app (en geupdate in play/apple store). Als het goed is staat in de mail een link om uw ticket in de NS reisplanner te zetten.

 

Indien dit geen resultaat opgeleverd neem contact op met klantenservice. Hun zijn te bereiken tussen 07:00 en 23:00.

 

Voor de volgende keer: U kunt ook met uw pinpas of creditcard in- en uitchecken. Dit is even duur (op vol tarief). Online tickets zijn niet te annuleren.

Reputatie 7
Badge +1

Als je de e-mail hebt gekregen, moet het ticket bestaan. Maar moet je het dan niet nog in de app laden via een link in die mail? (Ik koop zelf nooit binnenlandse tickets in de NS-app.)

Badge +3

Als je de e-mail hebt gekregen, moet het ticket bestaan. Maar moet je het dan niet nog in de app laden via een link in die mail? (Ik koop zelf nooit binnenlandse tickets in de NS-app.)

Ja, in die mail zit een knop die verwijst naar je persoonlijke pagina. Vanaf die pagina kun je het importeren in de app of downloaden om uit te printen.

Volgens mij wordt alleen een Jongeren Dagkaart direct in de app geladen, want die mag je niet downloaden/uitprinten.

@Seinhuis om een ticket te importeren hoef je niet ingelogd te zijn in de app, maar dat ben je eigenlijk altijd al bij het opstarten van de app.

Reageer