beantwoord

E-ticket Artis actie datum wijzigen

• 2 juli 2018
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Tijdje terug had ik 2 e-tickets gekocht voor 28 euro per persoon, betreft dagje Dierentuin Artis, reis retour en bus. Op 17 Juni belandde ik, op de EHH, (Eerste Hulp Hartbewaking) Door Psychische stress heb ik dat gekregen, paar dagen goed gerust, medicijnen gekregen , en mijn vriend had tijd op Donderdag en Vrijdag, 28-29 Juni, dat kon net voor de datum.
Maar we hoorde via mijn ouders Woensdagavond, dat men aan het staken waren.
Ik heb ze niet verzilverd, ik hoef ook geen geld terug te hebben, maar een nieuwe datum, dat ik ze alsnog kan gebruiken voor na de Dierentuin, ik heb nu mijn eigen rolstoel, en ik wil eindelijk na jaren weer na de dierentuin, kan dit , een andere datum aanvragen ??
icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 juli 2018, 19:57

Hallo JannaJohanna en welkom bij de NS Community,

Ik heb contact gehad met mijn collega's van de Spoordeelwinkel. Het spijt me je te vertellen dat je afgelopen weekend wel had kunnen gaan. Zowel wij als onze collega's van de GVB staakten niet afgelopen weekend. Ondanks dat feit wil ik je alsnog het advies geven om contact op te nemen met de klantenservice van de Spoordeelwinkel. De kans bestaat dat zij nog wel iets voor je kunnen doen. Je kan ze bellen op telefoonnummer: 088 6721002 of onderaan de website een Live-Chat met hun openen.

Laat je ons weten hoe het contact verliep en wat daar uit is gekomen?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo JannaJohanna en welkom bij de NS Community,

Ik heb contact gehad met mijn collega's van de Spoordeelwinkel. Het spijt me je te vertellen dat je afgelopen weekend wel had kunnen gaan. Zowel wij als onze collega's van de GVB staakten niet afgelopen weekend. Ondanks dat feit wil ik je alsnog het advies geven om contact op te nemen met de klantenservice van de Spoordeelwinkel. De kans bestaat dat zij nog wel iets voor je kunnen doen. Je kan ze bellen op telefoonnummer: 088 6721002 of onderaan de website een Live-Chat met hun openen.

Laat je ons weten hoe het contact verliep en wat daar uit is gekomen?

Reageer