beantwoord

E-ticket bestellen

• 13 September 2015
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik bestel regelmatig e-tickets via de NS website voor Breda-Schiphol en voor Schiphol-Breda. Bij iedere bestelling moet ik 4 maal mijn e-mail adres ingeven. Namelijk het kaartje, de IC toeslag en bij het bestellen. Tevens komt er geen scherm bij de bestelling voor deze reizen die aangeeft dat IC Direct betekent dat je een extra kaartje moet bestellen. Waarom kan ik dit niet met vervolgschermen regelen?
Tevens valt het me op dat je geen e-tickets kunt bestellen vanuit de reisplanner.
icon

Beste antwoord door Brian NS 15 September 2015, 18:16

Bekijk origineel

1 reactie

Beste DAW,

Welkom op het NS Serviceforum. Ik snap dat je een bestelling z.s.m. wilt afronden, maar op dit moment moeten al deze gegevens nog worden ingevuld. We zijn wel constant aan het kijken hoe we de functionaliteiten van de site kunnen verbeteren en ook de webshop komt daar zeker aanbod. Het is altijd goed om dit soort signalen aan te geven en ik zet het dan ook naar onze webdevelopers.

Er komt inderdaad geen melding dat je voor de Intercity Direct een extra kaartje moet bestellen, wel wordt vermeldt in de planner dat er toeslag vereist is. Dit wordt niet zo expliciet aangegeven omdat er veel uitzonderingen zijn waarbij er geen toeslag nodig is.

Reageer