beantwoord

E-ticket bestellen tijdelijk niet mogelijk

  • 9 november 2016
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Beste NS, Ik heb vanuit de spoordeelwinkel voucher voor dagretours aangeschaft. Echter, als ik deze wil bestellen op de website krijg ik een melding dat e-tickets bestellen op dit moment niet mogelijk is. http://www.ns.nl/e-commerce-gesloten.html Hebben jullie enig idee hoe lang het gaat duren voordat alles weer werkt? Ik moet de tickets vanavond printen! Alvast bedankt voor jullie antwoord, hartelijke groet Sam
icon

Beste antwoord door LauraR NS 9 november 2016, 15:59

Hoi samj, welkom op het forum. Bestellen of verzilveren is inderdaad niet mogelijk op dit moment. We verwachten dat dit vanavond weer mogelijk is. Ik raad je dus aan het rond 18:00 opnieuw te proberen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi samj, welkom op het forum. Bestellen of verzilveren is inderdaad niet mogelijk op dit moment. We verwachten dat dit vanavond weer mogelijk is. Ik raad je dus aan het rond 18:00 opnieuw te proberen.

Reageer