Goedemiddag,
Ik had een tijdje geleden een e-ticket gekocht en in gestapt. mijn rit was +/-8 min.
wanneer ik bij mijn bestemming bijna was aangekomen, kwam er een controle. Heb mijn telefoon erbij gepakt om mijn E-ticket te voorschijn te halen, maar tot mijn verbazing was deze helemaal niet aangekomen. Bij controle van mij afschriften zag ik dat het al 7 min geleden is afgeschreven. Uiteindelijke na 7/8min kwam het binnen en liet ik het gelijk weten aan de conducteur. afschriftentijd en het aankomst van mijn order (tijd). Enigste wat ik te horen kreeg was, dat het hem niet boeide.
Ik vond dit wel raar. Namelijk, ik kocht mijn kaartje gewoon. ik kon niet weten dat het niet zou werken(uit niets). Nu heb ik 2 keer een rit betaald + een boete.
Eerder heb ik nooit een boete gekregen en vroeg ik mij af, als ik echt voor dit geboet moest worden. aangezien niet mijn Site/app tot behoren niet werkte.