beantwoord

E-ticket declareren vanwege vertraging

• 26 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 571 Bekeken

Goedendag,

Gisterenochtend stapte ik in de intercity van 10:42 vanaf Schiedam Centrum. Ik moest naar Haarlem en had een e-ticket dagretour gekocht zonder korting. Toen de trein aankwam in Leiden werd er ineens in de trein omgeroepen dat de trein wegens storing niet verder reed dan Leiden. We moesten een NS bus pakken naar Haarlem. We moesten ongeveer een kwartier op een NS bus wachten en toen we eindelijk in de bus zaten reed de NS bus helemaal om via Hillegom. Na een lange rit kwamen wij uiteindelijk aan in Haarlem, waar ik mijn reis verder vervolgde met lijnbus 300 want ik moest naar Azieweg in Haarlem. Door de vertraging die bij de NS ontstond was ik dik 1,5 uur te laat op mijn werk. Ik wil daarom mijn e-ticket declareren. Hoe kan ik dit doen? Want ik heb geen zin om naar de klantenservice te bellen als ze alleen restituties geven aan OV chipkaarthouders die een vertraging hebben gehad.
icon

Beste antwoord door Thom 26 augustus 2014, 11:27

U kunt mogelijk een beroep doen op Geld terug bij vertraging. U heeft middels uw e-ticket twee enkele reizen waarbij een van deze in aanmerking komt.

Klik hier voor extra informatie.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U kunt mogelijk een beroep doen op Geld terug bij vertraging. U heeft middels uw e-ticket twee enkele reizen waarbij een van deze in aanmerking komt.

Klik hier voor extra informatie.
Beste Thom, bedankt voor de reactie. Ik zal het proberen via een papieren formulier.
Je kunt inderdaad een claim indienen via een formulier. Ik heb je topic verplaatst naar 'overige producten' om de vindbaarheid van het topic te vergroten.
Je kunt inderdaad een claim indienen via een formulier. Ik heb je topic verplaatst naar 'overige producten' om de vindbaarheid van het topic te vergroten.

Bedankt!

Reageer