beantwoord

E-ticket dubbel betaald

  • 21 april 2015
  • 1 reactie
  • 566 Bekeken

Goedemiddag,

Vanmorgen heb ik een e-ticket besteld en ging naar I-deal en toen ik dat afgehandeld had, kreeg ik weer de site van de NS waar dus stond: er is iets fout gegaan met de betaling. Op mijn bankrekening stond dat het was afgeschreven. Na een tijdje wachten kreeg ik geen mail. Toen heb ik het nog een keer gedaan. Ik heb dus dubbel betaald. Hoe kan dit opgelost worden?

M. Veltman
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 21 april 2015, 16:13

Welkom op het NS Serviceforum mariliza. Dat is heel vervelend. Ik ga dit uiteraard voor je uitzoeken. Stuur in een privébericht even NAW-gegevens, IBAN en mailadres. Gaan we 't even rechtzetten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum mariliza. Dat is heel vervelend. Ik ga dit uiteraard voor je uitzoeken. Stuur in een privébericht even NAW-gegevens, IBAN en mailadres. Gaan we 't even rechtzetten.

Reageer