beantwoord

E-ticket dubbel betaald

• 17 mei 2019
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hoi ik had zojuist betaald een enkele reis naar Adam CS na bank betaling heb ik mijn ticket niet ontvangen. Na 15 minuten nog geen ticket, ik heb dus maar wederom een ticket betaald van 4,10 euro, nu kreeg ik de ticket wel.

op mijn bankafschrift is er dus twee keer betaald, hoe kan ik mijn geld terugvorderen?

ik verneem graag van u!

groet, Richard
icon

Beste antwoord door MoDe 17 mei 2019, 19:35

als je een e-ticket hebt gekocht heb je volgens de voorwaarden geen recht op restitutie.
Maar nu je 2 tickets voor dezelfde dag, hetzelfde traject en op dezelfde naam hebt gekocht zou de klantenservice je tegemoet kunnen komen. Neem daarom contact op met de klantenservice via facebook, twitter, chat of telefonisch.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
als je een e-ticket hebt gekocht heb je volgens de voorwaarden geen recht op restitutie.
Maar nu je 2 tickets voor dezelfde dag, hetzelfde traject en op dezelfde naam hebt gekocht zou de klantenservice je tegemoet kunnen komen. Neem daarom contact op met de klantenservice via facebook, twitter, chat of telefonisch.
Hallo Richard2703 en welkom bij de NS Community.

De reactie van MoDe geeft je precies de informatie die je nodig hebt. Restitutie aanvragen voor een dergelijk dubbel ticket is geen probleem voor mijn collega's van de Klantenservice. Benader ze via Sociale media of Live Chat voor een snelle reactie.

Reageer