beantwoord

E-ticket dubbel betaald

• 13 juni 2019
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Goedemiddag,

Afgelopen zaterdag heb ik een e-ticket besteld via de NS app. Bij de I-deal betaling liep het scherm vast en kreeg ik de melding dat er is iets fout is gegaan met de betaling. Ik heb daarna de aankoop herhaald, wat lukte, maar nu zie ik dat er toch 2x een ticket is afgeschreven. Ik heb dus dubbel betaald. Hoe kan dit opgelost worden?

Groet,
Roel
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 juni 2019, 18:17

Hallo RoelW en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat jouw e-ticket dubbel is afgeschreven. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk

op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten hoe het contact verliep?
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo RoelW en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat jouw e-ticket dubbel is afgeschreven. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk
op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Laat je oNS weten hoe het contact verliep?

Reageer