beantwoord

E-ticket gekocht, wat nu?

• 4 mei 2019
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

Ik heb net een eticket gekocht maar mijn reis start vanaf zoetermeer oost ipv den haG centraal zoals op het ticket staat is dit een probleem moet ik een nieuw kaartje kopen? het is een dagretour
icon

Beste antwoord door Tochjo 4 mei 2019, 08:04

Dat hangt af van de reis die u wilt maken. Als Zoetermeer Oost op de route van Den Haag Centraal naar uw bestemming ligt, dan is er geen probleem. U mag dan gewoon in- en uitstappen in Zoetermeer Oost. Als Zoetermeer Oost niet op de route ligt van Den Haag Centraal naar uw bestemming, dan moet u een extra kaartje kopen voor het stuk tussen Zoetermeer Oost en Den Haag Centraal.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Dat hangt af van de reis die u wilt maken. Als Zoetermeer Oost op de route van Den Haag Centraal naar uw bestemming ligt, dan is er geen probleem. U mag dan gewoon in- en uitstappen in Zoetermeer Oost. Als Zoetermeer Oost niet op de route ligt van Den Haag Centraal naar uw bestemming, dan moet u een extra kaartje kopen voor het stuk tussen Zoetermeer Oost en Den Haag Centraal.
Reputatie 3
Met die chipkaart heb je dat soort problems niet. Dan betaal je pas als je echt instapt en vanaf dat punt-en het doet er niet eens toe welke kant je dan opgaat.
Beste Carina1984, welkom bij onze Community!

Is het uiteindelijk allemaal gelukt? Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen hoor ik dat natuurlijk graag.

Reageer