beantwoord

E -ticket geld terug?

• 5 januari 2019
  • 4 reacties
  • 207 Bekeken

Kan mn reisgeld vergoed worden wanneer ik een E-ticket niet heb gebruikt.. vanwege dat ik het niet had uitgeprint. Er stond namelijk dat ik het ook digitaal kon gebruiken, maar bij de poortjes lukte het niet om het te scannen. Dus heb ik uiteindelijk mijn ov gebruikt. Terwijl ik die E-ticket namelijk als voordeel had gekocht samen met een efteling ticket op de NS site. Die voordeel staat nog steeds op de site (€41 samen met efteling tickets en NS reis tickets.) Achteraf kwam ik erachter dat ik zonder die E-ticket te scannen door naar de trein kon, want ik had die E-ticket zowiezo wel digitaal. Maar dat zou dan lijken op fraude. Ik had wel alsnog ingecheckt met mijn ov en die E-ticket is dus nog steeds ongebruikt. En daarom denk ik dat ik mn reisgeld terug kan opvragen.. ik heb ook nog steeds die bewijs, die tickets dus .. als dat nodig is.
icon

Beste antwoord door Denice NS 6 januari 2019, 13:55

Welkom bij de Community, NSreiziger.

De kosten van je E-ticket worden niet vergoed. Aangezien je hebt ingecheckt met je OV-chipkaart is daar vermoedelijk ook geld vanaf geschreven. Dit kan je, aangezien je een E-ticket had voor de rit, via onze Klantenservice terugvragen. Dit gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter.
Bekijk origineel

4 reacties

De kosten van je E-ticket worden niet vergoed. Aangezien je hebt ingecheckt met je OV-chipkaart is daar vermoedelijk ook geld vanaf geschreven. Dit kan je, aangezien je een E-ticket had voor de rit, via onze Klantenservice terugvragen. Dit gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter.

De kosten van je E-ticket worden niet vergoed. Aangezien je hebt ingecheckt met je OV-chipkaart is daar vermoedelijk ook geld vanaf geschreven. Dit kan je, aangezien je een E-ticket had voor de rit, via onze Klantenservice terugvragen. Dit gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter.Kan mn reisgeld vergoed worden wanneer ik een E-ticket niet heb gebruikt.. vanwege dat ik het niet had uitgeprint. Er stond namelijk dat ik het ook digitaal kon gebruiken, maar bij de poortjes lukte het niet om het te scannen. Dus heb ik uiteindelijk mijn ov gebruikt. Terwijl ik die E-ticket namelijk als voordeel had gekocht samen met een efteling ticket op de NS site. Die voordeel staat nog steeds op de site (€41 samen met efteling tickets en NS reis tickets.) Achteraf kwam ik erachter dat ik zonder die E-ticket te scannen door naar de trein kon, want ik had die E-ticket zowiezo wel digitaal. Maar dat zou dan lijken op fraude. Ik had wel alsnog ingecheckt met mijn ov en die E-ticket is dus nog steeds ongebruikt. En daarom denk ik dat ik mn reisgeld terug kan opvragen.. ik heb ook nog steeds die bewijs, die tickets dus .. als dat Welkom bij de Community, NSreiziger.

Dit is toch de Chat van NS... en jij bent medewerker, en jij zegt dat ik het aan de Chat van NS moet vragen ... dat heb ik toch ook gedaan.. en ik gebruik geen Facebook of Twitter. Dus dan kan jij mij helpen neem ik aan ..?
Reputatie 6
Badge +1
dit is niet de chat maar de community van NS. Bij deze community helpen reizigers andere reizigers.
De chat kun je hier vinden, NSreiziger. Klik op de knop "Chat" voor een directe verbinding met een van mijn collega's. Zoals MoDe al noemt is dit de community waar reizigers elkaar helpen.

Reageer