beantwoord

E-ticket in kleur printen?

• 21 juli 2014
  • 3 reacties
  • 3346 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb zonet een vervoersbeweis gekocht. Nu kom ik er achter dat de zwarte inkt niet werkt. Ik heb alles geprobeert. Mag je dan ook het vervoerbewijs uitprinten met een blauwe kleur? (Nog steeds goed leesbaar)
icon

Beste antwoord door Hertog 22 juli 2014, 00:01

Veel printers kun je zodanig instellen dat je met de 3 aanwezige kleuren ook een zwarte afdruk kunt maken.
Overigens staat op de informatie pagina onder stap 4 over de e-ticket :

"U download dit bestand en print het zelf uit op A-4 formaat in kleur of zwart-wit. Deze print is uw e-ticket, waarmee u kunt reizen op de door u gekozen dag en altijd met het geldige identificatiebewijs."
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Volgens mij staan de afdruk voorwaarden duidelijk op het te printen e-ticket. Ook staat daar in welke kleur dit moet gebeuren, misschien dat een conducteur niet moeilijk gaat doen over de blauwe kleur. Maar ik zou het risico niet nemen en geen boete riskeren.
Veel printers kun je zodanig instellen dat je met de 3 aanwezige kleuren ook een zwarte afdruk kunt maken.
Overigens staat op de informatie pagina onder stap 4 over de e-ticket :

"U download dit bestand en print het zelf uit op A-4 formaat in kleur of zwart-wit. Deze print is uw e-ticket, waarmee u kunt reizen op de door u gekozen dag en altijd met het geldige identificatiebewijs."
Welkom op het forum mspijkerman!

Het antwoord van Hertog is correct. Het e-ticket dient in zwart-wit of kleur te worden uitgeprint, dus een blauwe kleur is prima.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten en de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer