beantwoord

E-ticket laadt niet in de app. PDF download werkt niet

• 1 mei 2019
  • 1 reactie
  • 420 Bekeken

Ik moet morgenochtend met de trein. Nu heb ik vanochtend een e-ticket gekocht. In de NS-app (Android) zie ik de reis bij "Mijn reizen" staan, maar het ticket laadt niet. Dit is al anderhalf uur aan de gang. Ik heb de app meerdere keren opnieuw opgestart. Ook de PDF kan niet geladen worden. Er is steeds een server-error.
Als dit zo blijft, kan ik morgen geen code aan de conducteur laten zien. Kunnen jullie dit oplossen SVP.
Als jullie het e-ticket als PDF naar mij sturen, dan ben ik al geholpen.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 1 mei 2019, 13:33

Beste Sjielie en welkom bij de NS Community.

Op dit moment kampen we met een storing waardoor E-tickets niet worden geladen in de app. Ik hoop dat de storing snel voorbij is. Probeer vanavond nogmaals je ticket op te halen. Mocht het toch niet lukken, en het lukt morgenochtend ook nog niet, dan kan je het beste met je OV-chipkaart of een ticket uit de kaartautomaat reizen. Als je achteraf contact opneemt met onze klantenservice dan zorgen we dat je het teveel betaalde bedrag terug gestort krijgt.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste Sjielie en welkom bij de NS Community.

Op dit moment kampen we met een storing waardoor E-tickets niet worden geladen in de app. Ik hoop dat de storing snel voorbij is. Probeer vanavond nogmaals je ticket op te halen. Mocht het toch niet lukken, en het lukt morgenochtend ook nog niet, dan kan je het beste met je OV-chipkaart of een ticket uit de kaartautomaat reizen. Als je achteraf contact opneemt met onze klantenservice dan zorgen we dat je het teveel betaalde bedrag terug gestort krijgt.

Reageer