beantwoord

E ticket meereiskaart 10 euro

  • 29 juni 2018
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

Zowel mijn vrouw als ik hebben een actie per email ontvangen voor een meereiskaart.
De mijne kon ik verzilveren en uitprinten met de kortingscode.
Voor de ticket voor mijn vrouw ging er iets mis bij de doorloop in de computer, ik kon nu niet betalen voor 10 euro ,maar het hele bedrag voor 39 euro.
Het probleem is nu dat ik aldoor de melding krijg dat de kortingscode is gebruikt.
Ik belde de klantenservice die zal wel die code maar zij dat ik geduld moest hebben en de transactie nog niet was afgerond.
Als ik nu wil betalen per Ideal komt het bedrag van 39 euro naar voren, dus weg 20 euro.

HOE KAN DIT OPGELOST WORDEN ???
icon

Beste antwoord door bob69 29 juni 2018, 14:13

Probleem opgelost !!!
Bekijk origineel

3 reacties

Probleem opgelost !!!
Goed om te lezen dat het is opgelost, bob69. Kun je wellicht met onze community delen hoe je dit probleem hebt opgelost?
Ik heb na een uur weer de aanvraag met kortingscode ingediend en u werd de code wel geaccepteerd en kon ik de e -ticket uitprinten.

Reageer