E-ticket met verkeerde datum



Toon eerste bericht

27 reacties

Welke analyse en door wie is die gemaakt ?

Cijfers waarvan niemand iets mag weten en waar geen verdere informatie over bekend is, hoef je ook niet te gebruiken als argument, want niemand kan de betrouwbaarheid aantonen (of niet)

Er worden relevante vragen gesteld over die analyse en zonder die antwoorden kan je niets concluderen.

Iets met transparantie en duidelijkheid...
Het belangrijkste is dat na analyse is gebleken dat het percentage heel laag is. Om die reden kunnen we geen harde case leveren voor een grote change. Wel kunnen we klanten helpen en adviseren via informatie en een melding. En dat gaan we ook doen.
Klant: "Ik heb een probleem."
NS: "Dat is dan jammer. Er zijn 99 klanten die een ander probleem hebben. Zak maar in de stront."

Tip @NS: Als je de categorie├źn maar specifiek genoeg maakt, hebben alle 100 een verschillend probleem en hoeven jullie niemand meer te helpen. Dan zijn die achterstanden zo wegge'werkt'.

Percentages doen hier helemaal niet terzake. Nog los van het feit dat een deel van de klanten die het betreft al weet dat e-tickets vanwege de huidige regels en houtje-touwtje-implementatie niet geretourneerd kunnen worden, daarover geen contact opnemen en dus helemaal niet in jullie telling zitten.

Reageer