beantwoord

E-ticket met verkeerde datum

  • 13 december 2017
  • 28 reacties
  • 289 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Nee, nog geen reactie gehad
Niet echt een dekkend antwoord op mijn vraag, maar ga zo naar bed en zal morgen verder lezen

Tip. Als iets anders loopt dan verwacht, even tot tien tellen.
Reputatie 7
Badge +2
Ik kan geen NS-app installeren op mijn windows telefoon en heb toevallig gisteren 2 enkeltjes gekocht via de website. Niet via mijn telefoon, maar gewoon via mijn laptop juist omdat via het kleine schermpje op mijn telefoon een fout zo gemaakt is.
1 enkeltje voor gisteren en 1 enkeltje voor vandaag. Wel 3 gecontroleerd of ik het goed had gedaan.Tijdens invullen van vertrek/aankomst-stations en data, in het winkelmandje en bij het betalen. Want ik weet dat als ik betaald heb, ik bij een E-ticket niets meer kan wijzigen. Voor zover ik weet geldt ook bij de app dat je na betaling je niets meer kunt wijzigen. Ik neem aan dat je dezelfde stappen moet doorlopen bij de app als ik via de website. Je zegt dat je de datum van vandaag zag staan in het winkelmandje, waarom ga je dan niet 1 stap terug om te kijken of de goede datum er staat?

Reageer