beantwoord

E-ticket mist laatste drie letters van achternaam

• 25 november 2019
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb zojuist mijn e-ticket besteld, met mijn volledige achternaam. Nu blijkt dat de laatste drie letters van mijn achternaam niet op de e-ticket staan. De rest staat er wel goed op. Het is besteld via NS International. Is dit een probleem?

Tweede vraag: is het overigens normaal dat de geboortedatum niet op de ticket staat?

icon

Beste antwoord door masd 25 november 2019, 14:25

Ik denk dat dit enigszins van je achternaam afhangt, als je Jong heet is dit natuurlijk een groter probleem dan als je Vennegoor of Hesselink heet. 

Ik zou sowieso contact opnemen met de klantenservice van NS International om te kijken of dit nog aangepast kan worden, want in principe is een ticket met een onjuiste naam niet geldig. Het lijkt me niet handig, zeker niet met een internationale reis.

Ja, het is normaal dat er geen geboortedatum opstaat.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik denk dat dit enigszins van je achternaam afhangt, als je Jong heet is dit natuurlijk een groter probleem dan als je Vennegoor of Hesselink heet. 

Ik zou sowieso contact opnemen met de klantenservice van NS International om te kijken of dit nog aangepast kan worden, want in principe is een ticket met een onjuiste naam niet geldig. Het lijkt me niet handig, zeker niet met een internationale reis.

Ik heb contact opgenomen via @NS_Online op Twitter. Het zou geen probleem zijn als de overige karakters wel overeenkomen.

Reageer