beantwoord

E- Ticket niet kunnen gebruiken

  • 28 maart 2020
  • 3 reacties
  • 230 Bekeken

Kan ik restitutie krijgen voor 2 E-tickets ? Zijn geldig op 02-04-2020. Kan ze niet gebruiken vanwege een gecancelde vliegreis i.v.m. corona.

icon

Beste antwoord door Thom 28 maart 2020, 12:47

Bijna, neem contact op met Klantenservice. U krijgt geen restitutie in geld, maar in de vorm van een e-ticket, die tot het einde van het  jaar te gebruiken is.

 


De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het  nu nodig is en echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Lees in ieder geval dit uitstekende topic  van Jouke NS door.
 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Bijna, neem contact op met Klantenservice. U krijgt geen restitutie in geld, maar in de vorm van een e-ticket, die tot het einde van het  jaar te gebruiken is.

 


De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het  nu nodig is en echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Lees in ieder geval dit uitstekende topic  van Jouke NS door.
 

Hallo Bart Hogeweg en welkom bij de NS Community. 

Ik zie dat Thom je al heeft geholpen met de juiste route. Kom je er zo verder uit? 

Ook de drukte bij de chatlijn zorgde ervoor dat ik na 6 uren  geduld de juiste oplossing voor het probleem kreeg. Kreeg keurig 2 coupon codes voor een volgende  treinreis.Prima oplossing.

 

 

Reageer