beantwoord

e-ticket niet ontvangen


ik heb op zondag22 februari een e-ticket besteld voor een retourtje den haag centraal - munchen.
ik kan niet bij mijn e-ticket komen en dus kan ik het niet downloaden.
dus geen download-link
icon

Beste antwoord door Leny NS 24 februari 2015, 09:10

rmvandenkolk schreef:

ik heb op zondag22 februari een e-ticket besteld voor een retourtje den haag centraal - munchen.
ik kan niet bij mijn e-ticket komen en dus kan ik het niet downloaden.
dus geen download-link



Dat is vreemd. Als ik het goed begrijp gaat het om een buitenlandse E-ticket. Ik kan het E-ticket niet inzien. Ik adviseer je om te bellen met de afdeling NS International. Voor contactgegevens, zie https://www.nsinternational.nl/nl/contact Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge
rmvandenkolk schreef:

ik heb op zondag22 februari een e-ticket besteld voor een retourtje den haag centraal - munchen.
ik kan niet bij mijn e-ticket komen en dus kan ik het niet downloaden.
dus geen download-link



Dat is vreemd. Als ik het goed begrijp gaat het om een buitenlandse E-ticket. Ik kan het E-ticket niet inzien. Ik adviseer je om te bellen met de afdeling NS International. Voor contactgegevens, zie https://www.nsinternational.nl/nl/contact Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.

Reageer