beantwoord

E-ticket niet ontvangen

• 21 september 2014
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste medewerker,

Zojuist heb ik een e-ticket besteld vanaf station amsterdam naar Utrecht met als geldigheidsdatum 22 september 2014 (morgen). Ik moet morgenochtend vroeg de trein nemen en aangezien de klantenservice op de zondag gesloten, wend ik me noodgedwongen tot jullie NS Serviceforum.

Ik heb de e-ticket niet ontvangen, terwijl het bedrag wel van me rekening is afgeschreven. Graag hoor ik hoe dit wordt rechtgezet. Het e-ticket hoef ik niet meer, aangezien ik morgenochtend de trein neem en dus opnieuw een ticket moet betalen. Graag hoor ik hoe snel het bedrag van EUR 18 op terug gestort kan worden op mijn rekening
icon

Beste antwoord door Thijs NS 22 september 2014, 13:12

Er was een vervelende storing dit weekend. Ik hoop dat het voor velen nog wel gelukt is om het ticket te printen. Diky, spiegelei en Marlene, mocht dit niet gelukt zijn, stuur dan even een privébericht aan mij met het exacte probleem.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo,

Zelfde probleem, morgen vroeg de trein. Neem aub contact met mij op voor een oplossing.
Ik heb OOK EEN TICKET VAN RUIM 80 EURO BESTELD OM MORGENOCHTEND OM 6 MINUTEN OVER 6 TE VERTREKKEN VAN VLISSINGEN NAAR UTRECHT. HOE LOSSEN WE DIT OP? IK NEEM MIJN BESTEL EN BETAALBEWIJS MEE EN HOOP OP DEZE MANIER TE REIZEN . IK HEB DIT OOK GEMELD ONLINE. DIT IS EEN NALATIGHEID VAN NS, DUS MOET NS DIT OPLOSSEN.
DIT MOET TOCH EEN STORING ZIJN BIJ NS-TICKETS?
Reputatie 2
Aan allen,

Het hele weekend lijken er al problemen te site met de website.
De mensen van NS zijn op zondag niet aanwezig.

Wil iedereen adviseren morgen ns te gaan bellen, en voor degene die moeten reizen voordat de klantenservice open is, is er niet anders te doen dan bij het station een nieuw kaartje te kopen.

Dan kun je na gereisd te hebben, een verzoek indienen op dit forum en dan zal een moderator dit oppakken.

Wil ook even benadrukken dat een betalingsbewijs alleen niet voldoende is om te reizen, doe je dit wel dan kan volgende regels een conducteur alleen een uitstel van betaling uitschrijven met de wettelijke €35,- boete
Er was een vervelende storing dit weekend. Ik hoop dat het voor velen nog wel gelukt is om het ticket te printen. Diky, spiegelei en Marlene, mocht dit niet gelukt zijn, stuur dan even een privébericht aan mij met het exacte probleem.
Reputatie 2
@Thijs NS (Of andere mod)

IS er al bekend wat voor soort storing er was, want er was gepland onderhoud, maar stond volgens mij los van deze problemen

Reageer