beantwoord

E-ticket niet ontvangen, wel betaald

• 24 november 2017
  • 8 reacties
  • 991 Bekeken

Ik heb zo juist een E-ticket gekocht via ns.nl (groepsretour) voor mij en m'n vrienden. Maar tijdens het betalen gaf de website een foutmelding aan, nu is er wel geld van mijn rekening afgeschreven voor alle tickets, maar ik heb de tickets niet ontvangen via de mail. En in mijn winkelwagen staan de tickets nog. Wat nu?? De tickets zijn voor morgen
icon

Beste antwoord door Chiel NS 24 november 2017, 21:08

Goedenavond Roshni, welkom op het serviceforum!

Er heeft een storing gezeten in de e-tickets vanavond. Als het goed is worden ze in de loop van de avond allemaal verstuurd, en zal je ze morgen dus binnen hebben. Laat je even weten of je ze binnen hebt gekregen?
Bekijk origineel

8 reacties

Er heeft een storing gezeten in de e-tickets vanavond. Als het goed is worden ze in de loop van de avond allemaal verstuurd, en zal je ze morgen dus binnen hebben. Laat je even weten of je ze binnen hebt gekregen?
Badge +3
Lees op Twitter zojuist dit (van ^MB):

Helaas is er een landelijke storing bij iDeal. Het geld wat onterecht is afgeschreven, kan je natuurlijk terugkrijgen van ons

Betwijfel of het probleem dan wel bij iDeal zit want er is gewoon succesvol afgerekend .. :?
Dus betekent dat opnieuw bestellen of wachten tot morgen?

Edit: Ja, en nee Robert. Doordat iDeal storing had komen de betalingen later bij ons binnen. Hierdoor worden E-ticket bestelllingen later afgerond en duurt het langer voordat de bestelling in ons systeem wordt afgerond (via ^JJ).
Dan wacht ik het nog even af!
Badge +3
Ik lees dat ze nu mondjesmaat binnen druppelen. Komt goed dus!

Ik heb de tickets ontvangen
Super! Bedankt voor de update Roshni 🙂
Ik heb zo'n half uur geleden een eticlet gekocht met online betalen... maar mijn ticket wanneer kam ik deze verwa
Deze moet je binnen 15 minuten ontvangen. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Reageer