Skip to main content
Antwoord

E-Ticket niet zichtbaar op mijn-NS website

  • June 19, 2023
  • 4 reacties
  • 454 Bekeken

Ik heb een e-ticket gekocht in de NS-app, via de reisplanner.

Nu wil ik deze inzien op Mijn-NS op de website om het te kunnen declareren naar mijn werkgever, echter ik kan deze nergens vinden.

Graag hulp om e-tickets op de website te laten zien!

Beste antwoord door MoDe

Als het goed is heb je een mail gekregen met een link om het ticket te printen/in de app te zetten. Open je de link in de mail om te printen dan opent deze als pdf. 

4 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • June 19, 2023

Als het goed is heb je een mail gekregen met een link om het ticket te printen/in de app te zetten. Open je de link in de mail om te printen dan opent deze als pdf. 


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • June 20, 2023

Hoi MoDe, 

 

Bedankt voor de snelle reactie. 

Het ticket zelf is niet het probleem. Ik zoek naar een manier om een declaratie overzicht te maken, zoals dat ook kan voor reizen die op de kaart zijn gemaakt (in/uit checken). Waarom staan de E-Tickets niet in mijn NS op die manier?

 

Bedankt!


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • June 20, 2023

Op de e-ticket zelf staat de prijs van de ticket. Wellicht kan je daar wat mee.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • June 20, 2023

In MijnNS staan alleen kaarten en eventuele abonnementen. E-tickets kun je niet via MijnNS bestellen en komen dan ook niet in MijnNS te staan.