beantwoord

E-ticket openen lukt niet.

  • 16 juli 2019
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Hi,
Ik het e-ticket in mijn mail ontvangen maar ik kan er niet op klikken?

Groet,
Rachelle
icon

Beste antwoord door Thom 16 juli 2019, 23:30

Mogelijk is er dan inderdaad iets mis. Ik ga er even van uit dat uw computer correct reageert. U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Hou de e-ticket bij de hand. Ze zijn er dag en nacht, nu ook.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk is er dan inderdaad iets mis. Ik ga er even van uit dat uw computer correct reageert. U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Hou de e-ticket bij de hand. Ze zijn er dag en nacht, nu ook.
Hallo treinreistrip98 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat het openen van je ticket niet lukt. Zoals Thom al adviseert is het in dergelijke gevallen goed onze Klantenservice te benaderen. Via Social Media krijg je het snelste een reactie. Laat je het weten als het gelukt is?

Reageer