beantwoord

E-ticket opnieuw printen

• 26 maart 2018
  • 4 reacties
  • 594 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hi!

Ik heb een aantal weken geleden e-tickets geboekt met daarbij een weekendje weg. Meteen de e-tickets verzilverd en uitgeprint. Tenminste dat dacht ik, want ik mis een ticket voor de heenreis. Alleen nu kom ik er gewoon niet achter hoe ik de ticket opnieuw uit kan printen. Ik heb alle 4 de codes via de mail, maar als ik het opnieuw probeer op te halen dan krijg ik een foutmelding dat de tickets al verzilverd zijn. Iemand die me hiermee kan helpen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 26 maart 2018, 20:02

Goedenavond ninavbreda en welkom op het NS Serviceforum!

Zoals Robert B al aangeeft ontvang je na het verzilver proces een e-mail als bevestiging, waarin je ook een link vind naar je 'Persoonlijke Pagina' van deze bestelling, waar je de tickets kunt downloaden. Mocht je deze e-mail niet meer kunnen vinden of mocht de persoonlijke pagina verlopen zijn, dan kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, zij kunnen dan een nieuwe e-mail sturen! Het snelst gaat dat via 030-7515155, via Twitter of via Facebook.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
edit ...
Badge +3
Welkom op het forum!

Als het goed is heb je na het verzilveren ook een e-mail gekregen waarin de tickets als bijlage (PDF bestand) zitten.
Reputatie 7
Badge +4
.......
Goedenavond ninavbreda en welkom op het NS Serviceforum!

Zoals Robert B al aangeeft ontvang je na het verzilver proces een e-mail als bevestiging, waarin je ook een link vind naar je 'Persoonlijke Pagina' van deze bestelling, waar je de tickets kunt downloaden. Mocht je deze e-mail niet meer kunnen vinden of mocht de persoonlijke pagina verlopen zijn, dan kun je het beste even contact op nemen met onze Klantenservice, zij kunnen dan een nieuwe e-mail sturen! Het snelst gaat dat via 030-7515155, via Twitter of via Facebook.

Reageer