beantwoord

E-ticket overzetten naar ov-chipkaart

• 19 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 629 Bekeken

Ik heb net een e-ticket gekocht, naar mezelf gemaild en uitgeprint. Kan ik dit e-ticket dan nog op mijn ov-chipkaart zetten?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 oktober 2016, 16:44

Hallo LvP3003 en welkom op het NS Serviceforum,

Het is niet mogelijk om een enkele reis en/of een retour op je OV-Chipkaart te laden. De uitgeprinte versie functioneert als een zichtbewijs en deze kan je meenemen op reis.
Bekijk origineel

7 reacties

Hallo LvP3003 en welkom op het NS Serviceforum,

Het is niet mogelijk om een enkele reis en/of een retour op je OV-Chipkaart te laden. De uitgeprinte versie functioneert als een zichtbewijs en deze kan je meenemen op reis.
Ik heb net een e-ticket gekocht, naar mezelf gemaild en uitgeprint. Kan ik dit e-ticket dan nog op mijn ov-chipkaart zetten?
Waarom zou je dat willen? Indien nodig kun je met de QR-code gesloten poortjes openen

Ik heb een e-ticket geprint, maar wil hem alsnog op mijn ov kaart zetten, omdat je dan korting krijgt bij parkeren

weet iemand of dat kan?

Reputatie 7
Badge +3

NS biedt niet de mogelijkheid om e-tickets op de OV-chipkaart te laden. Al was dat in het verleden bij sommige e-tickets wel eens mogelijk (o.a. de Dagvoordeeluren kaart)

Reputatie 7
Badge

Nee, dat kan helaas niet @Mroorda 

Badge +3

Zie dit hele oude topic.

Maar goed, men wil een treinreis (soms is metro voldoende, Rotterdam) kunnen zien en anders géén korting op parkeren.

Je kunt ze wel bereiken.

Reageer