beantwoord

E-ticket: printer stuk

• 25 juli 2015
  • 7 reacties
  • 261 Bekeken

beste
ik heb besteld group tikets maar mijn printer doet er niet meer. kun ik etiket op mijn ov chipkaart downloaden?
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 juli 2015, 19:45

Nee. Ook is het niet toegestaan uw e-ticket vanaf een scherm aan de conducteur te tonen. Het ticket moet echt op papier worden afgedrukt.
Bekijk origineel

7 reacties

Nee

Onder “e-ticket” wordt verstaan het document dat wordt
besteld en betaald op de website van NS (www.ns.nl) en wordt
geprint door de Klant en bedoeld is als vervoerbewijs in de zin
van de AVR-NS. Onder “Klant” wordt verstaan de persoon die
een e-ticket aanschaft.
Badge +3
Nee. Ook is het niet toegestaan uw e-ticket vanaf een scherm aan de conducteur te tonen. Het ticket moet echt op papier worden afgedrukt.
Nee, dat kan niet. Het e-ticket MOET uitgeprint worden anders kan er niet mee worden gereisd.
kun ik op het station laten printen?
Nee, dat kan niet. Je moet het zelf regelen. Als het niet lukt het ticket te printen en je gaat toch in de trein zitten, dan zul je worden behandeld als iemand die zwart reist.

Succes ermee.
Welkom op het forum fisenko! Voor de geldigheid van het e-ticket is het inderdaad vereist dat je 'm geprint meeneemt in de trein. Is het printen uiteindelijk nog gelukt?
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Reputatie 1
Badge
Bij onze zuiderburen zou het wel kunnen-daar kan je het zelfs op je ID laden (eenzelvigheidsbewijs), maar dat is voor de NL privacy-kruis-brigade natuurlijk veel te privacyverstorend. Overigens heb je er dan wel een speciaal modem voor nodig van de Belgische staat.
Er staan inmiddels her en der op sommige stations met nog een loket, een aangeplakt briefje dat aldaar uitprinten ook niet mogelijk is. Is blijkbaar een vaker gestelde vraag.

Reageer