E-ticket restitutie

  • 16 maart 2020
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

E-ticket ivm corona virus, kan onze reis niet doorgaan.Restitutie ??


3 reacties

Badge +3

U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. NS heeft het liefst dat u dat digitaal doet, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Zoals Tochjo al aangeeft kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Het is echter wel ontzettend druk dus een reactie kan even op zich laten wachten. Wanneer er geen haast bij is wil ik je aanraden om contact op te nemen via Twitter, Facebook of onze Chat. Onze telefonische Klantenservice heeft het namelijk ook erg druk!

Zoals Tochjo al aangeeft kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Het is echter wel ontzettend druk dus een reactie kan even op zich laten wachten. Wanneer er geen haast bij is wil ik je aanraden om contact op te nemen via Twitter, Facebook of onze Chat. Onze telefonische Klantenservice heeft het namelijk ook erg druk!

Ok, ik begrijp het, ga het via FB proberen. De chat is ook niet beschikbaar. Succes.

Reageer