Ik heb voor mijn zoon een e-ticket betaald en ontvangen voor een excursie, maar nu heeft hij via school een code ontvangen waarmee hij een 'gratis' e-ticket kan bestellen. Hoe kan ik het door mij betaalde bedrag terugkrijgen?
Nee, zoals ik al zei, kunnen ze niet geruild worden. Dit heeft ermee te maken dat er altijd gereisd kan worden met een eenmaal afgedrukt ticket. Als je het ticket zou kunnen ruilen of wijzigen, zou je met een tweede afdruk gewoon op pad kunnen.
Welkom op het NS serviceforum. Als je de code nog niet gebruikt hebt, zou je het e-ticket kunnen aanmaken voor een ander. Een e-ticket wijzigen is niet mogelijk, het staat dan echt op de persoon voor wie je het hebt aangemaakt. Heb je allebei de e-tickets aangemaakt? Stuur dan even een privebericht met je gegevens, ik ga dan kijken of beide tickets overeenkomen. Dan zou je restitutie terug kunnen krijgen van het zelf betaalde ticket.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.