Hallo, ik maag regelmatig gebruik van een E-Ticket. Soms merk ik dat het poortje mijn ticket niet kan scannen omdat er krassen op het glas zitten. Kan hier iets aan gedaan worden?
Goed punt, misschien kunnen de glaasjes eens vervangen worden.
Misschien ten overvloede nog het volgende advies.
Als het poortje niet opengaat kun je op de blauwe serviceknop van de Alarm- en Servicezuil drukken. Je legt uit wat er aan de hand is en de meldkamermedewerker kan op afstand het poortje voor je openen. De medewerker kan dan meteen een storingsmelding maken.
Hey Martijn7. Welkom bij de NS Community.
Als je dit tegenkomt en de plek/nummer van het poortje noteert en doorgeeft dan kan ik een melding voor je doorzetten om hier naar te laten kijken en het glas indien nodig te laten vervangen. Je kunt dit soort meldingen ook naar ons op Twitter sturen, daar zien we dit meestal het snelste!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.