En nu? Ik kan niet eens naar 'm toe met de trein omdat e-tickets niet beschikbaar zijn. Ik kan voor mij en hem dus geen ticket nemen.
Slechte actie, NS!
Conducteurs in die trein zien we wel eens, maar nog nooit controle gehad (gaat over ritjes van heen, 6 minuten en terug, 8 minuten). Het is dat op mijn woonplaatsstation, de poortjes gesloten zijn, anders zou ik bijna zeggen: rij maar een keer zwart.
Wanneer is dit probleem opgelost? Ik moet dan nog een eticket printen, nog naar het station fietsen én de trein nemen.
Laatst toen ik een keer met de trein naar een ouderavond van zijn school moest, had ik geen inkt. Betaal ik een euro méér bij de automaat. Dat ga ik dus niet weer doen.
Beste antwoord door Sivan NS
Monica, erg vervelend dat je niet meteen goed bent geholpen, en voldoende informatie hebt gekregen over de mogelijkheden. Mijn excuses hiervoor. Ook ik had dit graag anders gezien.
Wil je het me laten weten of het is gelukt met mijn collega? Zo niet, dan help ik je alsnog graag via deze weg.
Je klacht met betrekking tot je contact met onze Klantenservice heb ik geregistreerd. Indien je wenst, kan ik de medewerker uit het eerste gesprek voor je nagaan, en hem of haar jouw terugkoppeling geven.
Bekijk origineel
Wil je het me laten weten of het is gelukt met mijn collega? Zo niet, dan help ik je alsnog graag via deze weg.
Je klacht met betrekking tot je contact met onze Klantenservice heb ik geregistreerd. Indien je wenst, kan ik de medewerker uit het eerste gesprek voor je nagaan, en hem of haar jouw terugkoppeling geven.