beantwoord

e-ticket tijdelijk niet beschikbaar

  • 2 december 2015
  • 29 reacties
  • 726 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Ik heb gekozen voor ander vervoer.
Monica, erg vervelend dat je niet meteen goed bent geholpen, en voldoende informatie hebt gekregen over de mogelijkheden. Mijn excuses hiervoor. Ook ik had dit graag anders gezien.

Wil je het me laten weten of het is gelukt met mijn collega? Zo niet, dan help ik je alsnog graag via deze weg.

Je klacht met betrekking tot je contact met onze Klantenservice heb ik geregistreerd. Indien je wenst, kan ik de medewerker uit het eerste gesprek voor je nagaan, en hem of haar jouw terugkoppeling geven.


Sivan, ik heb zojuist een vriendelijke medewerkster gesproken en zij gaat er voor zorgen dat binnen 4 weken de betaalde toeslag aan mij is terug betaald.
Goed om te horen, Monica. Fijn dat het wordt opgelost.
De euro heb ik al terug.

Reageer