beantwoord

E ticket uitpinten

• 1 mei 2017
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Ik heb zojuist etickets besteld via de jumbo. Vervolgens moest ik mijn treinkaartjes ophalen door ze te verzilveren. Ik heb dat helemaal afgerond, maar toen er stond print uw eticket uit deed de link het niet. Bij beide treinkaartjes heb ik dit geprobeerd maar de link doet het nog steeds niet. Ook stond er in een mail van de jumbo dat ik de tickets mee moet nemen naar de kassa en daar worden ze dan gescand. Moet ik morgen dan gewoon de kaartjes laten scannen en er dan vanuit gaan dag ik gewoon kan reizen met de kaartjes of heb ik het onjuist? Kan iemand misschien zsm reageren? Ik ga namelijk morgen ochtend al weg met de trein..
icon

Beste antwoord door Ruud01 1 mei 2017, 22:33

Heeft u eventueel een schermafdruk van de mail? Zoals ik lees in uw bericht gaat u morgen al weg en aangezien de algemene reactiesnelheid op dit forum lager is dan via de telefoon raad ik u aan om de NS Klantenservice te bellen via 030 751 51 55 en anders kunt u het bij Jumbo proberen (8.00 uur - 22.30 uur) via 0800 0220161 hoewel ik denk dat de klantenservice van NS u beter kan helpen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Heeft u eventueel een schermafdruk van de mail? Zoals ik lees in uw bericht gaat u morgen al weg en aangezien de algemene reactiesnelheid op dit forum lager is dan via de telefoon raad ik u aan om de NS Klantenservice te bellen via 030 751 51 55 en anders kunt u het bij Jumbo proberen (8.00 uur - 22.30 uur) via 0800 0220161 hoewel ik denk dat de klantenservice van NS u beter kan helpen.
Ik heb een schermafdruk van de mail inderdaad.
En ik heb zojuist wel een ticket gevonden maar ik weet alleen niet of dat ticket genoeg is..
Reputatie 2
En ik heb zojuist wel een ticket gevonden maar ik weet alleen niet of dat ticket genoeg is..

Staat er op het ticket een QR-Code en eventueel nog andere informatie die duidelijk maakt wat van soort ticket het is en wat er nog mee gedaan moet worden voor dat deze geldig is? (bijvoorbeeld uitprinten)
Hallo susanrehwinkel en welkom op het NS Serviceforum,

Wat spijtig dat het niet allemaal ging zoals het hoort te gaan. Inmiddels ben je hopelijk al aan het reizen. Laat je ons weten of het nog is gelukt met het uitprinten van de tickets?

Reageer