beantwoord

E-ticket vanaf 09.00 uur geldig. Vanaf hoe laat kan ik bij de poortjes inchecken?

• 5 mei 2015
  • 3 reacties
  • 1347 Bekeken

Zit er een tijdslimiet op? Hoe lang van te voren kan ik inchecken? Ticket is geldig vanaf 09.00 uur, maar kan ik al wel vanaf bv 08.30 uur het perron op?
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 mei 2015, 10:02

Met een e-ticket kunt u niet inchecken, wel kunt u hier gesloten poortjes mee openen. Of dit ook buiten de geldigheidsduur van het ticket mogelijk is weet ik niet, maar het zou me niets verbazen gezien de houtje-touwtje-implementatie waarvoor de NS heeft gekozen.
Bekijk origineel

3 reacties

Met een e-ticket kunt u niet inchecken, wel kunt u hier gesloten poortjes mee openen. Of dit ook buiten de geldigheidsduur van het ticket mogelijk is weet ik niet, maar het zou me niets verbazen gezien de houtje-touwtje-implementatie waarvoor de NS heeft gekozen.
Theofiel, bedankt voor de reactie. Inmiddels ben ik er achter gekomen dat je met het e-ticket gewoon eerder door de poortjes kan. Gisteren is het om 08.30 uur al gelukt.
Reputatie 7
Badge +4
Mogelijk ten overvloede: Een e-ticket heeft een meer algemene code om de poortjes te openen maar het feit dat het poortje open gaat, geeft u nog geen reisrecht, dat is echt pas vanaf 09.00 en dus ook niet vanaf 8.55.

Reageer