E-ticket vanuit België

• 29 juli 2015
  • 5 reacties
  • 761 Bekeken

Er is geen mogelijkheid van een E-ticket te kopen vanuit België. Ik vertrek met de trein van Roosendaal naar Schiphol op een tijdstip dat het station niet is geopend. Hoe kom ik aan tickets???

5 reacties

Is er in Belgie geen organisatie die internationale tickets verkoopt. B.v van Aalst naar Schiphol? Ik denk dat je daar moet zijn. Dan ben je met een kaartje klaar.
Overigens kun je op het station van Roosendaal een kaartje kopen bij de automaat maar daar wacht de trein natuurlijk niet op.
Reputatie 6
Badge +1
Er is wél een mogelijkheid om een eticket te kopen vanuit België. En die optie heet www.nsinternational.nl. Daar kunt u ook aangeven of u korting krijgt in Nederland. Verder kunt u ook terecht bij b-europe.com (van de Belgische spoorwegen), maar daar zijn iets minder opties voor Nederlandse abonnementen.
Is er in Belgie geen organisatie die internationale tickets verkoopt. B.v van Aalst naar Schiphol? Ik denk dat je daar moet zijn. Dan ben je met een kaartje klaar.
Overigens kun je op het station van Roosendaal een kaartje kopen bij de automaat maar daar wacht de trein natuurlijk niet op.

Weet je ook of er aan de automaat met een Belgische bankpas kan worden betaald aub??? Dank je voor je snelle reactie
Nederlandse bankpas of credit card ... maar ik zou gaan voor een e-ticket want dan kun je lekker in de trein blijven zitten en verlies je geen tijd. Je bent immers onderweg naar Schiphol en dan is iedere vertraging er eentje die je wilt voorkomen.
Welkom op het forum Linneke!

Het is inderdaad aan te raden om voor een e-ticket te kiezen. Via NS International kan je afrekenen met iDeal of per creditcard (American Express, Eurocard/MasterCard of Visa). Bij de kaartautomaat kan je een eenmalige chipkaart pinnen als je betaalpas het Maestro-logo bevat. Betalen met V Pay of een credit card (Visa of MasterCard) kan ook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer