E ticket verdwenen?

  • 8 August 2014
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Oke ik doe dus mijn best met dit vrij uitgebreide e-ticket systeem en dan gaat het fout.
Ik voer de activatiecode in, de reis zelf etc en druk op bevestigen.
Bevestigingsmail komt niet.
Ticket ook niet
Kijk ik terug in de browser, zie ik dus dat er iets fout ging en de bemoedigende mededelig "probeer het opniew"
En dat kan dus niet want dan blijkt de activeringscode geweigerd te worden.
Help!

3 reacties

Beste Peterhollander,

Goed dat je dit probleem meldt op het NS Serviceforum, hier help ik je graag bij. Zou je mij een priv├ębericht kunnen sturen met je NAW-gegevens en je e-mailadres? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is. Ook hoor ik graag van je wat voor activatiecode je precies hebt. Was dit bijvoorbeeld een actie uit de Spoordeelwinkel of een Dagkaart van bv de AH? Je topic is verplaatst naar "Overige producten", daar valt het e-ticket namelijk onder.

Groet,
Stephan
Het zal geen dagkaart Kruidvat zijn Stephan, dat zijn al wegwerp OV-chipkaarten, net als de Blokker acties.
Heb je gelijk in Loes, heb mijn reactie direct aangepast 🙂

Reageer