beantwoord

E-ticket verkeerd ingevuld

  • 8 August 2019
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

Hoi ik heb bij een e ticket de verkeerde plek waar ik heen wil ingevuld wat nu?
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 August 2019, 09:37

Bekijk origineel

2 reacties

Als u het e-ticket gedownload/geopend heeft is dit niet meer te wijzigen.

Als u dit nog niet heeft gedaan, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice.

https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Beste Ingevandepas, welkom bij onze Community!

Je kunt inderdaad het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken op 030 7515155, maar je kunt ook met ons chatten. Daarnaast hebben wij ook gewoon Twitter en Facebook waar je ons op kunt bereiken.

Ik heb trouwens de titel van jouw topic even gewijzigd om de vindbaarheid te vergroten. 🙂

Reageer