beantwoord

E-ticket verlopen. Heb het nodig voor declaratie.

  • 26 november 2019
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Ik wilde vandaag m'n reiskosten declareren. Maar als ik het ticket vanuit m'n mailbox inlaad kom ik op een pagina die zegt dat m'n ticket verlopen is. Nu kan ik dus het ticket niet downloaden ter declaratie. 
 

icon

Beste antwoord door Maxime NS 26 november 2019, 19:54

Hallo Cora Ziengs, welkom op de NS Community. 

In de orderbevestiging van het ticket staat het bedrag ook, toch? Kan je die mail niet gebruiken voor het declareren? Onze klantenservice kan waarschijnlijk het PDF nog wel nasturen (afhankelijk van hoe oud het ticket is). 

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Cora Ziengs, welkom op de NS Community. 

In de orderbevestiging van het ticket staat het bedrag ook, toch? Kan je die mail niet gebruiken voor het declareren? Onze klantenservice kan waarschijnlijk het PDF nog wel nasturen (afhankelijk van hoe oud het ticket is). 

Reageer