beantwoord

E-ticket verzilveren niet mogelijk

  • 22 maart 2017
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Is het nog mogelijk om vandaag een e-ticket te verzilveren? Ik heb het al meerdere keren geprobeerd vandaag, maar krijg steeds de melding dat het tijdelijk niet mogelijk is. Alvast bedankt voor uw hulp!
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 maart 2017, 15:46

Goedemiddag Hanae en welkom op het NS Serviceforum.

Ik heb zojuist contact gehad met de Functioneel Beheerder en deze geeft aan dat de problemen zijn opgelost, en E-tickets gewoon weer te bestellen zijn. Lukt het bij jou ook?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Goedemiddag Hanae en welkom op het NS Serviceforum.

Ik heb zojuist contact gehad met de Functioneel Beheerder en deze geeft aan dat de problemen zijn opgelost, en E-tickets gewoon weer te bestellen zijn. Lukt het bij jou ook?

Reageer