E-ticket vraag. | NS Community
beantwoord

E-ticket vraag.

  • 19 November 2021
  • 4 reacties
  • 388 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik en mijn familie willen met een groepsticket ergens heen, maar ze zeggen dat er een nadeel is aan de trein, dat je als je na 0.00 uur in de trein zit op de terugweg dat het niet meer geldig is het E-ticket.

 

Hoe zit dat precies ? Want stel je voor het word laat in de avond en je neemt de laatste trein?? (Je checkt al in voor 0.00 de volgende dag.) Is het dan zo dat het niet meer geldig is? Ik neem aan dat het dan niet meer geldig is want echter is de ticket ook echt op datum.. Maar wou t toch ff navragen..

icon

Beste antwoord door Thom 19 November 2021, 17:14

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Uw kaartje is ook na middernacht nog geldig tot 04.00. U kunt dus altijd thuiskomen. Als leesvoorbeeld: in het geval dat u een groepsticket heeft voor donderdag, is die geldig tot vrijdagochtend 04.00. Dan rijden er alleen nog regionale nachttreinen. U kunt dus nog wel met de laatste trein aankomen in de haadstêd, of waar dan ook.

 

Wat ‘ze’ zeggen, is klinkklare onzin. ;-)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Overigens kun je met een e-ticket niet inchecken. Code is om eventuele poortjes te openen.

Reputatie 7
Badge

En toch zie je reizigers die hun e-ticket tegen het paaltje houden en zich afvragen waarom er niks gebeurt!

Reputatie 7
Badge +3

En toch zie je reizigers die hun e-ticket tegen het paaltje houden en zich afvragen waarom er niks gebeurt!

Of het verkeerde poortje nemen in plaats van 'scan ticket' poortje en het raar vinden dat het niet open gaat.

Reageer